BLOG - ARANŻOWANIE DOMU

URZĄDZANIE I WNĘTRZA.

piątek, 9 listopada 2012

piątek, listopada 09, 2012 0
Trochę może po czasie bo już po tym uroczym święcie, ale byłam tak zabiegana, iż niestety musiałam odłożyć pisanie na bloga. W tym roku razem z znajomymi postanowiliśmy zrobić imprezę tematyczną w tymże cudownym dniu. Moją działką było przygotowanie dyń, które miały stanowić dekoracje mieszkania. Ktoś może sobie pomyśleć - "powycinać w dyni otwory, pfff też mi coś", jednak jak pokazała moja praktyka wcale nie jest to takie proste, jeśli Twoim narzędziem do tego służącym jest jedynie nóż.
Ponadto znalezienie dorodnych dyń (sztuk osiem) zapakowanie ich do auta wcale nie jest rzeczą prostą gdy jest się kobietą raczej kruchej postury.
Ale to nic ;) pomimo tych trudów dałam sobie radę wręcz wybornie. Pojechałam na targ warzywny gdzie mogłam przebierać w całym mnóstwie dyń różnorakiego formatu. Następnie wykonałam telefon do swojego faceta z gatunku tych "albo mi pomożesz, albo koniec z nami" i zatrudniłam go do patroszenia dyń. Żeby nie było, iż jestem zła kobieta - zamówiłam nam pizzę i kupiłam piwo.
Do wycinania otworów w dyniach użyłam różnej wielkości, bardzo ostrych noży. Ze względów bezpieczeństwa, uznałam, iż w środku nie będę zamieszczać świeczek, tylko żarówki,  z specjalnym przewodem.
Gdybym musiała sama usuwać środki dyń - niestety zajęło by mi to bardzo dużo czasu, ale z fachową pomocą była to kwestia wieczoru. Także na przyszłość radzę zakupienie elektronicznego ostrza do tego typu prac - bardzo bolała mnie ręka.

Moje inspiracje dekorowania dyń:
Piękna dekoracja dyni w postaci kotów i liści.
encrypted-tbn1.gstatic.com
Zdjęcie przedstawia dynię, którą wycięto na wzór karuzeli z konikami.
gloriousmind.com

Ciekawy pomysł na dekorowanie dyni - duża dynia połyka mniejszą.
gloriousmind.com


Niestety mój zapał w dekorowaniu dyń nie sięgnął aż tak daleko aby wycinać tak skomplikowane wzory jak karuzela, ale wykorzystałam dwa powyższe patenty. w moim wykonaniu przeważały dynie z strasznymi minami.



0 komentarze